5 تا از لوکس ترین بوتیک هتلهای جنوب شرقی آسیا

سفر به جنوب شرقی آسیا

سفر به جنوب شرقی آسیا ، یک نمونه ی کامل از بهترین هتل های بوتیک منطقه را پیشکش مهمانانش می کند. آبگرم درمانی ها ، اقامتگاه های ساحلی لوکس ولنگرگاه های سازگار با محیط زیست ،گریزی تمام عیار از شلوغی های خیابان، ترافیک های گیج کننده و شهرهای پرهرج ومرج فراهم می آورند. سواحل شنی سفید، جنگل های انبوه سرسبز و چشم اندازی بی نظیر از اقیانوس آرام تنها برخی از ویژگی های جذاب این استراحتگاه ها به شمار می روند .

با انتخاب هتل های بوتیک در جنوب شرقی آسیا چه برای گریزی عاشقانه (مثلا برای ماه عسل و یا سالگرد ازدواج) و چه برای ریلکسیشن و آرامش درمانی ،حس لذت بخش بازیافتن انرژی وقوای جوانی به شما القا خواهد شد . نگاهی به 5 انتخاب ما بیاندازید وبرای سفرتان برنامه ریزی کنید .
بهترین نهانگاه عاشقانه : هتل حس ششم Six Senses خلیج نین وان, Ninh Van Bay ویتنام
این مکان زیبا از شیوه ی طراحی ذن الهام گرفته شده و فضای طبیعی اطراف این ویلاها چشم اندازی عاشقانه و شب و روزی آرام را تداعی می کنند .همچنین ، همانند یک کارت پستال توسط اقیانوسی آرام و به رنگ آبی روشن احاطه شده و صخره های بزرگ وسواحل شنی سفید، این هتل مجلل را تکمیل کرده اند.
امکانات هتل شامل استخرهای خصوصی ،مراکز آبگرم درمانی(شامل برنامه های سم زدایی ، اکسیژن درمانی، یوگا و ماساژ )، انبارهای شراب ،لوازم شخصی، تجهیزات ارتباطی ،صوتی و تصویری می باشد . همچنین وجودتخت های اضافه و منوی مخصوص کودکان زیر 5سال که این امکانات برایشان رایگان حساب می شود .پزشکان و پرستاران نیز درصورت لزوم دردسترس هستند.

1-six-senses-ninh-van-bay
لوکس ترین مرکز اسپادرمانی :هتل Fusion Maia شهر دانانگ Danang , ویتنام
Fusion Maia اولین مرکز اسپادرمانی آسیا است که اقامتگاه هایی را نیز درخود جای داده است. مهمانان می توانند صبحانه ی شان را درهرزمان و هرمکان میل کنند و این مرکز بااستفاده از همین سیاست توانسته خود رابرنده ی عنوان لوکس ترین مرکز اسپادرمانی آسیاکند .این مکان آرام وزیبای گرمسیری با ویلاهای تک، دو و سه خوابه ،باشگاه تناسب اندام ،جکوزی و استخرهای خصوصی و چشم انداز استخرهای رو به اقیانوس ،فضایی مدرن و ایده آل را برای خانواده ها و زوج ها به ارمغان آورده است.

2-fusion-maia-danang
لوکس ترین اقامتگاه گرمسیری : هتل ساروجین Sarojin در تایلند
ساروجین در ساحل خیره کننده ی KhaoLakقرار گرفته و توسط پارک های ملی و جنگل های انبوه احاطه شده است.تعدادی از اتاق های هتل نیز در طبیعت و درمیان باغ هایی انبوه از گل های بومی و میوه های خارجی جاسازی شده اند. شام در کنار ساحل و درمیان انبوهی از شمع های روشن که فضا را چراغانی و رمانتیک می سازند، سرو می شود .خوراک های لذیذ آن از مواد دریایی تازه تهیه شده و اغلب بصورت کبابی توسط بهترین آشپزان آماده می شود .
هتل ساروجین با مراکز معروف غواصی و موج سواری سیمیلان Similan وجزایر سورین Surin کمتر از یک ساعت و با غارهای طبیعی آهکی و چشمه های آب گرم خلیج Phang Nga Bay تنها 40دقیقه با قایق فاصله دارد .

3-the-sarojin
اقامتی لذت بخش دراسپای اقامتی و هتل Tembok جزیره بالی (اندونزی)
این اقامتگاه لوکس در میان محیطی آرامش بخش قرار گرفته و بالکن های آن چشم اندازی رو به دریادارند . هرکدام از اقامتگاه هایش با سقف های کاه گلی تزئین شده اند و نمایی روستایی به آنجا بخشیده اند. از جمله فعالیت های محبوب این اقامتگاه مراکز تناسب اندام ، ماساژ ، دوچرخه سواری، کلاس های رقص بالی و نقاشی لانتارlontar می باشد .در این مکان می توان از طلوع رمانتیک خورشید وغروب آن را در گشت وگذارهای دریایی لذت برد . فراموش نکنید که مراکز آب گرم درمانی از جاذبه های اصلی این اقامتگاه به شمار می آید. همچنین در این اقامتگاه به زبان های انگلیسی و اندونزیایی صحبت می شود.

4-spa-village-resort-tembok
لوکس ترین نهانگاه ساحلی : اقامتگاه 4فصل لنکاوی Langkawi , مالزی
لنکاوی درمنطقه ای گرمسیری و درکنار سواحل شنی سفید و انبوهی از درختان سرسبز قرار گرفته است. این اقامتگاه علاوه بر اتاق خواب های لوکس و اتاق نشیمن های شاهانه، در ساحل نیز صندلی های آفتابگیر را برای مهمانانش درنظر گرفته است.از فعالیت های اقامتگاه 4فصل لنکاوی امکانات ورزشی آبی (جت اسکی و موج سواری)، استخردر فضای باز ،مراکزتناسب اندام ، مراکز آب گرم درمانی و ماساژ ،دوچرخه سواری و تنیس روی میز وهمچنین زمین بازی کودکان وکتابخانه را می توان نام برد. همچنین دارای بار و 3رستوران باانواع منوها از جمله منوی خوراک های رژیمی می باشد . صبحانه درصورت تمایل در اتاق خواب مهمانان سرو می شود .دراین اقامتگاه با 15زبان زنده دنیا صحبت می شود.

نوشته شده در ۸ دی ۱۳۹۵

ارسال نظر

Captcha