با 10 بوتیک هتل برتر آمستردام آشنا شوید

هتل های کوچک با سبک هنری و معماری خاص

بوتیک هتلها هتل های کوچک با سبک هنری و معماری خاص و کوچکتر از گراند هتلها هستند. در آمستردام هلند بوتیک هتلهای مختلفی وجود دارد که در این مطلب، به بررسی 10 تا از بهترینهای آنها پرداخته ایم و نیم نگاهی هم به قیمت آنها انداخته ایم. با ما همراه باشید ...

1.Hotel V Nesplein

هتل وی نسپلین (V Nesplein)، ساختمان اداری قدیمی با نمای بسیار زیبا، هتلی شیک در قلب شهر در خیابانی که صحنه‌ی تئاتر شهر هلند است، می‌باشد. اتاق‌ها و مکان‌ها عمومی این هتل طراحی هلندی را به رخ می‌کشد، رستورانی باکیفیت با قیمت‌های مناسب به همراه تراس شناخته شده‌اش در گوشه‌ی رستوران نیز وجود دارد. لوستر موجود در لابی هتل به شکلی زیبا آویزان شده است. کارکنان، نیروی جوان و همیشه در خدمت میهمانان هستند که از تمامی موارد در شهر اطلاع دارند.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 151 پوند به بالا

2.The Dylan

سری هم به آپارتمان قرن هجدهمی ساخته شده در کنار کانال (رودخانه)، هتل دیلان، با دکور منحصر به فرد هر اتاق نیز بزنید. ساختار محتاتانه‌ی لوکس گونه این هتل جاذب افراد علاقه‌مند به ماه عسل، بازیگران گردشگر که در پوشش ناشناخته هستند و ثروتمندان سرشناس که به دنبال تفریحات آخر هفته هستند، می‌باشد. در حاشیه کانال موزه‌ها و دیگر مکان‌های دیدنی به آسانی در دسترس هستند. هتل دیلان اسپا ندارد اما دارای رستورانی مجلل با سالن انتظار بزرگ و آرام و باغی زیبا می‌باشد.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 273 پوند به بالا

3.Hotel Estherea

هتل اشیرا با نمای غیرعادی زیبایش با دکور و طراحی مجلل و اعیانی از شما به گرمی استقبال می‌کند. این هتل به خوبی درقلب محله‌های جنب رودخانه قرار گرفته است. اشیرا به نسبت وسیع و فامیلی ران (توسط اعضای خانواده مدیریت می‌شود)، پذیرای شما با تمامی استایل‌های سنتی وسبک قدیمی می‌باشد. اتاق‌ها فوق العاده دلپذیر هستند. صبحانه‌های این هتل در مقام بهترین‌ها می‌باشد.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 134 پوند به بالا

4.The Toren

هتل تورن، هتلی اعیانی با دکور و طراحی مجلل، مناسب و نزدیک جهت رفتن به خرید، صرف غذا و گردش می‌باشد. چندین سال پیش آقای اریک تورن این هتل دو ستاره را از پدرش به ارث برد و آن را تبدیل به کاشانه‌ای مجهز نمود. چیزی که از این هتل خانوادگی در این ساختار جدید لوکس نیز به یادگار مانده طراوت سرویس رسانی شخصی می‌باشد. اگرچه اتاق‌ها اندکی کوچک هستند اما این هتل مکانی وسوسه انگیز و دوست داشتنی در جذاب‌ترین و بهترین قسمت شهر برای اقامت می‌باشد.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 153 پوند به بالا

 5.Ambassade Hotel

هتل امبسد (Ambassade) بیش از نیم قرن هتل ناشران هلندی و همچنین بسیار مورد علاقه نویسندگان بوده. این هتل در امتداد ۱۰ خانه واقع شده درمجاورت کانال می‌باشد که با نمای اصیل و کلاسیکش خیره کننده است. هتل امبسد در قلب شهر قرارگرفته و از کارکنانی ماهر و باهوش با برخوردی صمیمانه برخوردار است. اگرچه رستورانی برای صرف وعده ناهار و شام در این هتل موجود نیست ولی وعده صبحانه‌ای لذیذ را فراهم می‌کند. اتاق‌ها با اندازه‌ای به نسبت خوب و طراحی زیرکانه فضایی ‌آرام را مهیا می‌کنند. هتل امبسد مکانی واقعاً خاص و تکرار نشدنی است.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 129 پوند به بالا

6.Seven Bridges Hotel

هتل سون بریدج (Seven Bridge) بنای ۳۰۰ ساله‌ای است که سرتاسر آن با اجناسی گرانبها از کالکشن شگفت انگیز عتیقه‌جات مالک هتل مجهز شده. افراد علاقه‌مند به عتیقه‌جات و مشتاقان هلند باستان به گرمی از این هتل استقبال می‌کنند. مهمانان همیشگی این هتل نیز بسیار می‌باشد. این هتل در مرکز منطقه مجاور کانال، در یکی از زیباترین نقطه‌های شهر واقع شده. مکان‌ها، اتاق‌ها و رستوران‌های عمومی در این هتل وجود ندارد ولی می‌توانید وعده صبحانه را در اتاق خودتان صرف نمائید.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 80 پوند به بالا

7.INK Hotel Amsterdam by MGallery

استودیو دکوراسیون هلندی به نام کانکریت (Concrete) (معروف به M&W در میان شهروندان) از تاریخچه این سازه (هتل INK زمانی ساختمان سابق روزنامه‌ هلندی به نام "De Tijd" بوده که بعد از خلق و نگارش داستان و متن به وسیله مرکب (ink) نوشته می‌شده، به همین دلیل به نام INK Hotel نامگذاری شده) الهام گرفته و با تاثیر کمی از آن برای طراحی از ماشین تحریر در اغلب فضاهای هتل و همچنین طراحی‌های زیبا با استفاده از نصب بشقاب بر روی دیوارها، این هتل با سابقه را مجلل کرده. اتاق‌های استاندارد در این هتل کوچک (Amesterdam-sized اندازه معمول اتاق‌ خانه‌های آمستردام) هستند که با طراحی ماهرانه فضای اتاق بزرگتر احساس می‌شود. وجود سالن کوچک، زمین ورزشی سرپوشیده و بسیاری از طراحی‌های هوشمندانه قرن ۲۱ در این هتل از جمله بارزترین ویژگی‌های این مکان می‌باشد.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 151 پوند به بالا

8.Seven One Seven

هتل سون وان سون (Seven One Seven) هتلی گران قیمت و شیک با فضای بیرونی مانند ویلاهای مجلل خصوصی می‌باشد. این هتل جائیست که رویاهای شما زنده می‌شود، می‌توان در لحظات خاص به سراغش رفت و برای تجربه‌ی یک تفریح عالی تکی در نظر داشت. خدمات این هتل زیاد مجلل نیست، اتاق‌ها بزرگ و با طراحی سلیقه‌ای تهیه شده‌اند. هیچ رستوران و اسپای نداشته. چایی و نوشیدنی‌های عصر در رسید شما نوشته می‌شوند.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 290 پوند به بالا

9.Hotel Sebastian's

هتل سپاستین (Sebastia`s) طراحی خود را از خواهرخوانده خودش، هتل تورن، الهام گرفته که با تم رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز و طلایی نمای مدرن‌تر و جذاب‌تری را داراست. هتلی آرام، مدرن و جاذب ذائقه‌ی قشر جوان است. این هتل سه ستاره در سبک و طراحی و تجهیزات اتاق‌ها به نحو احسنت عمل کرده که در رنگ و استایل آن‌ها از رنگ‌های تیره و همچنین آویزه‌های دیواری جالب و در تعدادی اتاق‌ها نیز سرامیک شفاف طوری استفاده کرده است.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 80 پوند به بالا

10.Hotel Brouwer

هتل براوئر (Brouwer)، سازه قرن هفدهمی در حاشیه‌ی کانال با اتاق‌های ساده و زیبا به همراه ویو کانال از سال ۱۹۱۷ توسط اعضای یک خانواده مدیریت می‌شود. این هتل در میانه‌ی حاشیه‌ی کانال واقع شده که فاصله آن با واگن تا موزه‌های اصلی حدود ۱۰ دقیقه و یک تا ۲ دقیقه با پای پیاده تا میدان دام (Dam)-از میدان‌های شهر آمستردام که شاهد وقایع تاریخی بسیاری بوده و از نقطه‌های قابل توجه شهر هست-می‌باشد.
هزینه ی اقامت برای هر شب از 103 پوند به بالا

نوشته شده در ۷ دی ۱۳۹۸

ارسال نظر

Captcha