مشهورترین هتل‌های لندن با ویو رودخانه تایمز

مشرف به رودخانه

رودخانه تایمز رودی است در جنوب انگلستان به طول ۳۴۶ کیلومتر که از شهر لندن می‌گذرد. این لیست شامل 10 تا از بهترین هتلهای لندن مشرف به سمت رودخانه با اتاق‌های دارای چشم انداز رودخانه تایمز می باشد که در سفر به لندن می توانید انتخاب کنید.

1.Mondrian London, South Bank
شهر لندن به همراه رودخانه زیبایش جلوه زیبایی از نمای بیرون نمایان می‌کند. چشم انداز بار روباز این هتل رقیب هتل‌هایی همچون منهتون و هنگ کنگ است. گروه‌های دوچرخه سوار، اسکیت بازها و گردشگران در گذرگاه‌های رود تیمز در حالیکه شما در حال میل غذا هستید در حال عبورند و جذر و مد رودخانه را به خوبی می‌توان با سازه‌های تعبیه شده بر روی رودخانه تجربه کرد. تام دیکسون طراح این هتل، ایده‌های جالبی را به‌کاربرده است. بدنه پوشیده از مس این سازه در داخل جاییست که پرسنل قسمت پذیرش با نمایی از استایل از سال ۲۰۰۱ آبی رنگ اسپیس آدسی در آن جا قرار دارند.

2.Shangri-La Hotel at The Shard, London Bridge
ممکن نیست هتلی نزدیکتر از این هتل به ابرها بیابید جاییکه ارتفاع بلند این هتل‌ دیدی مثل دید پرندگان از رود تیمز در ارتفاع بالا را برای شما بوجود می‌آورد. هتل شانگری لا برروی طبقات ۳۴ تا ۵۲ برج بلند رنزو پیانو شارد قرار دارد. این هتل درارتفاعی به اندازه‌ی ۳۱۰ متر بعنوان بالاترین سازه‌ی اروپای شرقی شناخته می‌شود که از ۱۱ هزار پنل شیشه‌ای ساخته شده است. به رستوران تانگ بروید تا ضیافت غذاهای گوشتی اروپایی را با مشاهده‌ی غروب آفتاب در حین غذا مشاهده کنید.

3.London Marriott Hotel County Hall, South Bank
هتلی ماندگار از دهه پرشور (دهه ۱۹۲۰ معروف به دهه‌ی پرشورکه طی آن جوامع غربی از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار بودند) که در ساحل شمالی رود تیمز در نزدیکی پل وست مینستر قرار دارد و زمانی بعنوان ساختمان مرکزی شورای شهر لندن بوده است. رستوران‌های گیل ریس این هتل از یک منظره کناررودخانه‌ای بسیار زیبا بهره می‌برند. با یک نوشیدنی جین شروع کنید و بعد سفارش یک اسکالپ وانیلی خوشمزه برای پیش غذای استیک انگلیسی داشته باشید؛ و در آخر از منوی مخصوص این رستوران اسفاده کنید. بیشتر اتاق‌ها به سمت رودخانه یا چشم لندن (چرخ و فلکی عظیم در ساحل شمالی رود تیمز) بوده که تعدادی نیز دارای بالکن می‌باشند. ناقوس برج بیگ بن (ناقوسی بزرگ واقع در برج ساعت در پارلمان لندن) صدایی خواهد بود که شما را از خواب بیدار خواهد کرد.

4.Canary Riverside Plaza Hotel, Canary Wharf
هتل پنج ستاره کنری پلازا با منظره‌ی بی همتایش به سمت رود تیمز در پیچ رودخانه در نقطه‌ی آیل آف داگز (ناحیه‌ای در لندن در منطقه تاور هملتس)‌ قرار دارد. میهمانان این هتل می‌توانند از یک استخر و اسپای بی‌نظیر به طول ۲۰ متر در کنار رودخانه که آب آن به کمک دیوارهایی شیشه‌ای روانه رود تیمز می‌شود بهره ببرند. اتاق‌ها آرام و بزرگ هستند و ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای اتاق خواب‌هایی با ویو رودخانه را دارند.

5.ME London, Covent Garden
این هتل فوق العاده با بار روباز خود واقع در طبقه دهم (Radio) به همراه نمای هیجان انگیز خود از رود تیمز و فراتر از آن با تراس شیک با طراحی از جنس شیشه و هوای خوب لذت اقامت را چندان می‌کند. اتاق‌های مدرن و آرام این هتل نمای رو به رودخانه تیمز، سایه‌ها و بارش‌های بارانی وهمچنین موسیقی‌های گیتاری متال را دارا می‌باشند. لابی این هتل یکی از باشکوه‌ترین‌ها در لندن می‌باشد. سالنی هرمی شکل به ارتفاع ۴۰ متر ساخته شده از سنگ مرمر سفید به همراه نورپردازی زیبا در تمامی سه دیوار این سازه می‌باشد.

6.The Royal Horseguards, Charing Cross
اتاق‌های این هتل افسانه‌ای که در وایت هال و تیمز واقع شده‌اند نمای زیبایی از رود تیمز و چشم لندن را در طبقات بالایی دارا می‌باشند. اگر این دلیل قانع کننده‌ای برای رزرو در این هتل نیست شاید غذاهای گوشتی دابل A فرانسوی-بریتیش رستوران و یا تاریخچه جالب این هتل که در خیابان اسکاتلند یارد ساخته شده و مقر ملاقات‌های سری در طول جنگ جهانی دوم بوده شما را برای رزرو این هتل قانع کند.

7.The Savoy, Covent Garden
این هتل قدیمی ساخته شده به سبک آرت دکو (سبک هنری رایج در سال ۱۹۲۰-۱۹۳۵) در خیابان استراند واقع شده. افرادی که قصد برگزاری جشن را دارند بهتر است که اتاق‌های رو به رودخانه این هتل را ازدست ندهند (بیاد داشته باشید که درختان مانع از دید شما در طبقات پائین برای منظره زیبای رود خواهند شد). ویو شب ساحل شمالی از چشم لندن تا تئاتر ملی (تاسیس سال ۱۹۷۶ در ناحیه‌ی ساوت بانک) با منظره زیبای رودتیمز از زیباترین‌ها در شهر لندن می‌باشند.

8.Cointhia Hotel London, Charing Cross
تعدادی از اتاق‌ها در این هتل دنج پنج ستاره از نمای رودخانه برخوردار هستند. اگر بودجه خوبی دارید ریور سوئیت را حتماٌ رزرو کنید چرا که نمای ۱۸۰ درجه از رود تیمز و چشم لندن را هم رزرو کردید. دیگر نکته‌ی بر جسته درمورد این هتل اسپای چهارطبقه با خدمات ماساژ ESPA در محیطی فوق العاده آرام و دلنواز است. بعلاوه خودتان را برای چلچراغی‌های بسیار زیبا، مدرن آرت جذاب، اتاق‌های عمومی مجلل، سالن مو دانیل گالوین (Daniel Galvin) و شعبه کوچکی از اجناس برند هرودس آماده کنید!

9.Sunborn London, Canary Wharf
در هرجای این هتل گردان برروی کشتی تفریحی بسته شده به اسکله می‌توان ویو رود تیمز را به خوبی داشت. این یاخت (نوعی کشتی) تفریحی بدون موتور (symphony کشتی های تفریحی عظیم الجسه) به رنگ سفید با دماغه طولانی و باریک خودش از زمان‌های دور به یادگار مانده. نمای داخلی نمایانگر یک چرم مخمل نما و با رگه‌های از بلوط فنلاندی وسایه روشن‌های زیبا می‌باشد. نباید تصور یک سوپریاخت را داشت بلکه یک جسم شناور روی آب است. همچنین یک رستوران و بار تقریباٌ مدرن نیز وجود دارد.

10.The Chelsea Harbour Hotel, Chelsea
اسکله چلسی که بخشی از پیشرفت‌های فوق‌العاده دهه هشتاد است و چشم انداز لنگرگاه کوچک قایق‌های شخصی که از طریق رود تیمز در حد اعلای مد دریا قابل استفاده یاخت‌های لوکس و قایق موتوری‌ها هستند قابل دسترسی است. یک اتاق رو به اسکله انتخاب کنید و از کرم تارتر گوجه‌ای به همراه پنیر موزرلا بوکنچنی (Bocconcini پنیر موزارلا تخم مرغی شکل) میل کنید. دیگر مزیت فضای اضافی اتاق خواب‌ها می‌باشد. بسیار جادار و با کاناپه و میز پیشدستی و دیگر لوازم مبله شده‌اند.

نوشته شده در ۱ دی ۱۳۹۸

ارسال نظر

Captcha