بهترین هتلهای دنیا در سال 2016 از نگاه مسافران (بخش دوم)

مسافران وبسایت تریپ ادوایزر

13. اقامتگاه اورنج کانتی، کابینی، پارک ملی ناگارهول هند(Orange County Resorts Kabini Nagarhole National Park, India)
درواقع هیچ چیز بهتر و آرامش بخش تر از این وجود ندارد. خدمات خانه داری، خوراک و خدمات عمومی، حقیقتاً در بالاترین سطح قرار دارد. اینجا قطعه ای از بهشت است


14. هتل استالاژم سنت هوبرتوس، گرامادو، برزیل (Hotel Estalagem St Hubertus, Gramado, Brazil)
این هتل برای کسانی که میخواهند به ماه عسل بروند، برای عاشقان و تمام کسانی که به دنبال آرامش و آسایش اند مکانی بخصوص و ویژه است. همچنین در کناره ی دریاچه ی سیاه مکان هایی تمام عیار برای نشستن و استراحت کردن در نظرگرفته شده است.


15. هتل مایلستون لندن، انگلستان (The Milestone Hotel,London, United Kingdom)
ازهمان لحظه ی اولی که به هتل می رسید متوجه می شوید که در یک جای خاص قرار گرفته اید. تمام کارکنانش مهربان، کاری و زیرک اند و رفتارشان تماماً بی عیب و نقص است. پیشنهاد ما این است که هر زمان به لندن می آیید در این هتل اقامت کنید.


16. اقامتگاه جزیره ی توکوریکی، فیجی (Tokoriki Island Resort, Fiji)
اقامتگاه جوی آرام و تسکین بخش دارد. هنگامی که روی بانوج (تخت خواب معلق آویزان از درخت) تاب می خورید، هیچ چیزی مانع شنیدن صدای باد از میان نخل هایی که زیرش استراحت می کنید وجود ندارد.


17. هتل کاسا گانگوتنا، شهر کیتو، اکوادور (Casa Gangotena, Quito, Ecuador)
لابی و حیاط هتل بسیار زیباست و مناظری فوق العاده رو به میدان و تپه های اطراف دارد. خدمات رسانی هتل نیز درجه ی یک است.


18. هتل سینگولار پاتاگونیا، شیلی (The Singular Hotels Patagonia, Puerto Natales, Chile)
این هتل یک تجربه ی منحصربفرد و به یاد ماندنی را ارائه می دهد.. هتل در اسکله واقع شده و چشم اندازی زیبا از حیات وحش و کوه های پوشیده از برف را در معرض دید قرار می دهد. کارکنان برای اینکه اقامتی رویایی داشته باشید از هر کار ممکنی که از دستشان بربیاید دریغ نمی کنند.


19. هتل آمنیا، روستای زرمات، سوئیس (The Omnia, Zermatt, Switzerland)
همه چیز عالی است: از The bond مثل ورودی غار و نظاره ی چشم اندازهای اطراف از روی تراسگرفته تا مراکز آبگرم در فضای باز و بسته، خدماتی موثر، انتخاب ویسکی و شنیتسل های باورنکردی (نوشیدنی ها و خوراکی های لذیذ)


20. هتل جی کی پلیس رم، ایتالیا (J.K. Place Roma, Italy)
این هتل یک نقطه ی آرام در شهر زیبا و پرهرج و مرج رم است. جوهره ی این هتل از معماری باشکوه قرن 20 و طبیعت رم الهام گرفته است.


21. هتا آبادیا رتورتا له دومین، ساردن د دوئرو، اسپانیا (Hotel Abadia Retuerta Le Domaine, Sardon de Duero, Spain)
مهمانان می توانند وقت شان را با کاوش در ساختمان های تاریخی و املاک وسیع و گسترده ی آن سپری کنند و از بودن در آنجا نهایت لذت را ببرند.


22. هتل شری -ناترلند، شهر نیویورک (The Sherry-Netherland Hotel,New York City)
این هتل تلفیقی از ظرافت های گذشته و تسهیلات و راحتی های دنیای امروز را داراست. به راستی که اقامت در این هتل یک تجربه ی فاخر و مجلل است.


23. هتل، مراکز آبگرم و باغ های نایارا، کاستاریکا (Nayara Hotel, Spa & Gardens,La Fortuna de San Carlos, Costa Rica)
کارکنان هتل به شما توجه می کنند و خدمات لازم را ارائه میدهند و باعث می شوند که احساس راحتی کنید. سوئیت ها بسیار زیبا هستند. طراحی اتاق ها و عرشه طوری صورت گرفته که چشم انداز هایی از کوه آرنال و بخش هایی از باغ قابل رویت است.


24. آل ماها مجموعه ای لوکس از اقامتگاه های و مراکز آبگرم، امارات متحده ی عربی (Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa,Murqquab, United Arab Emirates)
حیات وحش چنان در اطراف اقامتگاه های شخصی تان پراکنده شده اند که شما احساس می کنید در دنیای دیگری قرار گرفته اید. اتاق هایش بسیار بزرگ و جادار و همچنین خصوصی و بی عیب و نقص اند. همه چیز در آنجا دوست داشتنی است.


25. اقامتگاه و مرکز آب گرم برازا، تانزانیا (Baraza Resort & Spa, Bwejuu, Tanzania)
ویلاهای این هتل بسیار بزرگ اند و بطور ظریفانه ای باامکانات عالی مجهز شده اند همچنین باغ ها و استخرهایش بخوبی حفظ شده اند، مواد غذایی عالی و بسیار متنوعی دارد و کیفیت کار پیشخدمتان ایده آل و خدمات رسانی اش تماماً بی عیب و نقص است؛ و در آخر این هتل مکانی فوق العاده برای سپری کردن اوقات بهمراه شنیدن موسیقی چیل اوت می باشد.

نوشته شده در ۲۷ فروردين ۱۳۹۶

ارسال نظر

Captcha