اقامتگاه و سایت گردشگری 4 فصل در نیوزیلند

اقامتگاه Wanaka در نیوزیلند

در دنیا تعداد زیادی اقامتگاه وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها فقط در فصل های مشخصی از سال دایر هستند،  به عنوان مثال سایت های اسکی فقط در فصل های سرد سال که برف موجود میباشد،دایر هستند یا اقامتگاه های تابستانه فقط در فصل های گرم سال دایر میباشند. اما امروز میخواهیم اقامتگاهی را به شما در نیوزیلند معرفی کنیم که در 4 فصل سال دایر میباشد، و بازدید کنندگان میتوانند در هر فصلی از سال که میخواهند به آنجا مراجعه کنند و از خدمات موجود در این اقامتگاه استفاده کنند…

نیوزیلند یکی از کشور های کوچک جهان میباشد که دارای صنعت توریسم دارای رشدی است، نیوزیلند یکی از کشور های جهان است که در گذشته دور دارای صنعت گردشگری پویا نبوده اما ساخته شدن اقامتگاه های گوناگون و همچنین ساخته شدن سه گانه ارباب حلقه ها، باعث شد که صنعت گردشگری در این کشور حالت رو به رشد به خود بگیرد. اقامتگاه Wanaka در نیوزیلند یکی ازچندین اقامتگاه تفریحی است که کشور نیوزیلند به قصد گسترش صنعت گردشگری دراین کشور ساخته است.

این اقامتگاه در شهر اتاگونیوزیلند ساخته شده است و در دو بخش گرم و سرد سال به طور فعال دایر است، در فصل های سرد سال به خاطر بارش برف شما میتوانید از خدمات اسکی و اسنوبوردینگ استفاده کنید، همچنین به خاطر نزدیک بودن این اقامتگاه بهآلپ جنوبی و همچنین کوه های نزدیک به دریا بسیار معروف میباشد،این اقامتگاه خدمات اسکی را برای همه سنین از کودک تا بزرگسال فراهم میکند.

در فصل های گرم سال نیز همانطور که در بالا ذکر شد این اقامتگاه دایر میباشد،در تابستان شما میتوانید در این منطقه به پیاده روی، دوچرخه سواری کوهستانی و همچنین کوهنوردی بپردازید، همچنین به دلیل وجود دریاچه Wanaka در این منطقه شما میتوانید به ماهیگیری، قایق سواری، قایق رانی و همچنین به پاراگلایدینگ بپردازید. در کل این اقامتگاه اینقدر امکانات و خدمات رفاهی دارد که شما میتوانید به خیال راحت مطمئن باشید که حوصله تان سر نمیرود.

نوشته شده در ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

ارسال نظر

Captcha