هتلهایی که شب یلدای امسال 1398 برنامه دارند

یلدا کجا باشیم؟

شب یلدا یکی از خاص ترین شبهای سال است. شبی طولانی که از دیرباز خانواده های ایرانی آنرا جشن می گیرند، دور هم جمع می شوند و می گویند و می خندند و البته با آجیل و هندوانه و انار شب یلدا، دلی از عزا در می آورند. هتلها و رستورانهای مختلفی هم در این شب برنامه های خاصی تدارک می بینند. برنامه های دور همی که بجای یک خانواده، چندین خانواده را پذیرایی می کند و شبی بیادماندنی را در خاطر شرکت کنندگان باقی می گذارد. در ادامه چند هتل را که یلدای امسال یعنی سال 1398 برنامه دارند را معرفی می کنیم.

برنامه یلدا در هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

یکی دیگر از هتلهایی که برای این شب طولانی برنامه دارد هتل اسپیناس خلیج فارس است که در بلوار کشاورز تهران واقع شده است. این هتل یکی از هتلهای 5 ستاره و شیک گروه هتلهای اسپیناس است. از مهم‌ترین برنامه‌های شب یلدای هتل اسپیناس خلیج فارس می‌توان به اجرای موسیقی توسط گروه‌های حرفه‌ای، استنداپ کمدی و حافظ خوانی اشاره کرد که اوقاتی مفرح و سرشار از نشاط برایتان رقم می‌زنند. همچنین برنامه شام هم در رستوران هتل برقرار است. برای رزرو برنامه شب یلدا با شماره هتل 02183844 تماس بگیرید.

شب یلدا در هتل ویسترا دربند تهران

هتل 5 ستاره ویستریا یکی از هتلهای شیک و تازه تاسیس تهران است که در شمال تهران و محله دربند قرار دارد. هتل ویسترا امسال یک برنامه دور همی دوستانه بمناسبت طولانی ترین شب سال یعنی یلدا در رستوران رویال واقع در طبقه زیر همکف برگذار می کند. از مهمترین برنامه های این شب می‌توان به دعوت از آقای حسن ریوندی از طنزپردازان محبوب کشور، اشاره کرد. صرف شام نیز از دیگر برنامه‌های این هتل خواهد بود. رستوران رویال هتل ویستریا با منویی کامل از غذاهای اصیل ایرانی همچون سبزی پلو با ماهی، کشک و بادمجان، آش رشته، کوکو سبزی، رشته پلو، کوفته، میرزا قاسمی، نازخاتون و کباب در شب یلدا امسال از میهمانان پذیرایی می کند. برای رزرو این برنامه با شماره هتل ویستریا 02172081000 تماس بگیرید.

شب یلدای 1398 در محله ولنجک و هتل بلوط

هتل بلوط هم امسال برای یلدا برنامه دارد. بلوط یکی از هتلهای 3 ستاره خاص و متفاوت تهران است که بدلیل موقعیت مکانی خود در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران قرار گرفته است و بهترین فرصت برای فرار از آلودگی هوای این روزهای تهران است. برنامه هتل بلوط تهران در شب یلدا، با اجرای زنده موسیقی سنتی و پاپ، حافظ خوانی و گپ و گفتی صمیمانه و گرم همراه خواهد بود و با پذیرایی از میهمانان با انواع خوراکی‌ها و میوه‌های شب یلدا، ادامه می‌یابد. منوی شام هتل بلوط برای این شب با ترکیبی از غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی برای پذیرایی از میهمانان عزیز مهیاست. برای رزرو این برنامه با شماره هتل 02126802831 تماس بگیرید.

دورهمی شب یلدا در هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین امسال هم مانند سالهای گذشته برای شب یلدا برنامه ویژه دارد. اوین یکی از بهترین هتلهای 4 ستاره تهران است که در تقاطع بزرگراههای چمران و یادگار امام قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است. در این شب، هتل اوین با برنامه‌های مختلفی از جمله موسیقی زنده و پیانو نوازی، حافظ خوانی و عکاسی به استقبال طولانی‌ترین شب امسال می‌رود و با پکیج ویژه یلدا، پذیرایی و برنامه‌های هیجان انگیز، تلاش می‌کند شبی خاطره‌انگیز برایتان بسازد. برای صرف شام یلدای 98 هم میهمان هتل اوین خواهید بود. آجیل ویژه شب یلدا و میوه‌هایی چون انار و هندوانه نیز بخش دیگر پذیرایی‌های یلدای هتل اوین را تشکیل می‌دهد. یکی دیگر از بخش‌های جذاب برنامه این شب در هتل پارسیان اوین، برگزاری مسابقه بین میهمانان است که طی آن به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. برای رزرو برنامه شب یلدای هتل اوین با شماره هتل 02127400 تماس بگیرید.

ویژه برنامه شب یلدای هتل لاله تهران

هتل لاله یکی دیگر از هتلهای 5 ستاره تهران است که در خیابان فاطمی قرار دارد. این هتل امسال برای شب یلدا برنامه ویژه ای تدارک دیده است. از برنامه‌های این شب در هتل لاله می‌توان به اجراهای هنرمندان کشور، اجرای زنده موسیقی توسط شهرام شکوهی، گپ و گفت، حافظ خوانی، نقالی و قرعه کشی اشاره کرد. پذیرایی با میوه‌ها و آجیل شب یلدا و هندوانه و انار بخش دیگری از برنامه است. همچنین تشریفات هتل لاله قصد دارد تا با بوفه شام متنوع ایرانی، در یلدا پذیرای میهمانان باشد. برای شرکت در برنامه یلدای هتل لاله با شماره هتل 02188965021 تماس بگیرید.

شب نشینی یلدا در هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ یک هتل 4 ستاره در تهران است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. این هتل برای شب یلدای 1398 برنامه دارد. دسترسی مناسب هتل سیمرغ و داشتن پارکینگ دلایل خوبیست که برای گذراندن شب یلدایی متفاوت روی این هتل 4 ستاره حساب کنید. در این شب از ساعت 19 تا ساعت 23 میهمان هتل خواهید بود و با برنامه هایی از جمله استند آپ کمدی و اجرای طنزپردازان کشور، اجرای زنده گروه‌های حرفه‌ای موسیقی، برنامه حافظ خوانی و فال حافظ تلاش می‌شود اوقاتی خوشی داشته باشید. در بوفه شام هتل سیمرغ انواع غذاهای ایرانی و پیش غذاها، دسر و نوشیدنی به چشم می‌خورد و ضیافت شام یلدا در کنار عزیزانتان با خوراکی‌های خوشمزه هتل سیمرغ، تکمیل می‌شود. برای رزرو این برنامه می توانید با شماره هتل 02188719911 تماس بگیرید.

شب یلدا در هتل 5 ستاره پارس مشهد

اگر شب یلدای امسال در مشهد هستید و می خواهید یک شب بیادماندنی را داشته باشید پیشنهاد می کنیم برنامه شب یلدای هتل پارس را از دست ندهید. هتل پارس یک هتل 5 ستاره زیبا در بلوار وکیل اباد مشهد است. این مراسم در روزهای 29 و 30 آذرماه، هر شب از ساعت 19 الی 24 برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی دارد. در شب یلدا شاهد اجرای هنرمندان و اجرای زنده موسیقی هستیم و در این برنامه هدایای ویژه‌ای به میهمانان اهدا می‌شود. پذیرایی ویژه شب یلدا با میوه و تنقلات انجام می‌شود و بوفه مجلل شام یلدا نیز با انواع غذاهای ایرانی، نوشیدنی‌های، پیش غذا، سالاد و دسرها، برای پذیرایی از میهمانان مهیا خواهد بود. برای رزرو برنامه شب یلدای هتل پارس می توانید مستقیما با شماره هتل 05138689201 تماس بگیرید.

مراسم باشکوه شب یلدا در هتل پنج ستاره  قصر مشهد

هتل بین المللی قصر هم امسال 1398 مانند سالهای گذشته برنامه یلدا دارد. این برنامه در شنبه 30 آذر ماه از ساعت 20 الی 24 با بوفه مفصل و باور نکردنی شام با پذیرایی ویژه شب یلدا و بیش از 100 نوع غذا و نوشیدنی سرد و گرم با اجرای برنامه های ویژه و شاد استندآپ کمدی، طنز و تقلید صدا، مسابقه، فکاهی و شومنی، نقالی شاهنامه خوانی، حافظ خوانی و ... در خدمت شماست. برای شرکت در این مراسم می توانید با شماره تلفن 05138533342 تماس بگیرید.

یلدای هتل 5 ستاره پارسیس در مشهد

یکی دیگر از هتلهای مشهد که در این شب طولانی برنامه دارد هتل پارسیس است. این برنامه در تاریخ 28 آذر از ساعت 19 الی 23 برگزار می‌شود. مراسم سنتی و خاطره انگیز شب یلدا در هتل پنج ستاره پارسیس در قالب ضبط و تولید برنامه تلویزیون "چله خراسانی" برگزار خواهد شد و برنامه ضبط شده در 30 آذرماه از سیمای استان پخش خواهد شد. از برنامه های این شب می توان به حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون ( آقای مهران رجبی به عنوان مجری و مهمان ویژه )، هنرنمایی گروه نمایش طنز از نیشابور، هنرنمایی گروه موسیقی مقامی و سنتی از سبزوار، هنرنمایی خواننده پاپ و تقلید صدا، مسابقه، قرعه کشی، عکس یادگاری و دیگر برنامه های هیجان انگیز و همچنین بوفه مفصل شام با بیش از 100 نوع غذا و تنقلات مخصوص شب یلد اشاره کرد. برای رزرو این برنامه می توانید با شماره هتل 05133692565 تماس بگیرید.

نوشته شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۸

ارسال نظر

Captcha